niedziela, 14 grudnia 2014

40. tornerò in Polonia per Natale

Zostały tylko 3 dni do powrotu do Polski no i nie mogę ukryć swojej radości :D Po trzech miesiącach pobytu we Florencji, wydaje się to być nieco nierzeczywiste. W tym tygodniu próbowaliśmy nacieszyć się jeszcze Włochami na ten rok. W czwartek wybraliśmy się na pyszne lody (ah, żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia :< ), gdzie przemiła pani nałożyła mi na malutki rożek niewyobrażalną ilość lodów :) A później dostaliśmy jeszcze świąteczne przysmaki do spróbowania - czekoladowy i chyba bakaliowy mus z ricottą. Było pysznie i baaaardzo słodko. Co najśmieszniejsze był to nasz pierwszy raz na lodach we Florencji. Na początku jak tu przyjechaliśmy ciągle chorowaliśmy, przez co nieco ta degustacja się opóźniła.






W piątek zaś wybraliśmy się na imprezę urodzinową naszego znajomego z Hiszpanii (też studiuje tutaj fizykę), ale nie zrobiłam zbyt wielu zdjęć. Na zdjęciu poniżej sami fizycy: dwóch Polaków, Włoch i Hiszpanka ;)


Wczoraj, czyli w sobotę zrobiliśmy sobie Wigilię - Christmas Dinner, z polskimi znajomymi, było też kilka osób z innych państw. Znów niestety nie zrobiłam zdjęć, zamiast po aparat wolałam sięgać po włoskie wino i polskie pierogi :D (no i grzańca i murzynka)






do zobaczenia w Polsce! can't wait :D


Merry Christmas and a Happy New Year everyone!
See you next year ;)




ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz